Najbardziej motywujemy się w momencie, kiedy widzimy, że da się osiągnąć to, o czym naprawdę marzymy. Każdy krok wprzód, przybliżający nas do spełnienia marzenia cieszy tak bardzo, że chcemy robić więcej. Niestety, przyzwyczaić się musimy jednak do tego, że każdej drodze do sukcesu towarzyszy masa porażek, z których należy wyciągać wnioski i uczyć się z nich.
Publikacje
7 historii ludzi sukcesu mimo początkowych niepowodzeń
Gospodarstwa domowe a rynek
Duża różnorodność gospodarstw domowych oraz ich niezależność od siebie (poza funkcjonowaniem w ramach jednego społeczeństwa, państwa czy też jednego kręgu kulturowego) sprawia, że ich działania, jakie będą podejmowały na rynku mogą znaczące się od siebie różnić. Mimo to możliwe jest dostrzeżenie pewnych generalnych tendencji, które przejawiać się mogą w czynnościach podejmowanych przez szereg podmiotów tego typu (jak np. dążenie do oszczędzania lub wręcz przeciwnie), a ponadto ich charakterystyczne cechy niejako siłą rzeczy narzucają niektóre rozwiązania.
Cechy osoby przedsiębiorczej
Coraz częściej słyszymy słowa i zwroty, związane z przedsiębiorczością. Zazwyczaj kojarzą się nam one z zakładaniem i prowadzeniem własnej formy oraz osiąganiem sukcesu. W wielu przypadkach przedsiębiorczość odnosi się do człowieka jako zbiór cech, ułatwiających lub utrudniających mu pewne zachowania. Przedsiębiorczość w takim rozumieniu jest pożądana u osób, które planują lub zajmują się własną działalnością.
Podstawowa klasyfikacja aktów prawnych
Klasyfikacja aktów prawnych
Akt prawny to stworzony przez ściśle określony organ państwowy rezultat prawny czyli jest to swego rodzaju działanie państwa w wyniku określonej sytuacji jaka zaistniała.
Jakie informacje musisz umieścić na opakowaniu produktu?
Jako producent masz obowiązek udowodnić, że Twój produkt spełnia właściwe wymagania prawne.
Konwergencja korporacyjna
Konwergencja korporacyjna jest jedną z dwóch odmian konwergencji ekonomicznej (drugą jest konwergencja rynkowa i regulacyjna). Konwergencja korporacyjna polega na "zbieżności interesów i integracji przedsiębiorstw należących do rynków: medialnego, informatycznego, telekomunikacyjnego i rozrywkowego".