Marketing

Remarketing, a retargeting

RemarketingNie od dziś wiadomo, że skomplikowane pojęcia nie raz definiowane są w wieloraki sposób. Czym jest remarketing, a co oznacza retargeting? Jakie są różnice pomiędzy tymi pojęciami?

Więcej…

 

Reklama alkoholu a prawo

Reklama alkoholuReklama alkoholu jest zabroniona przez polskie prawo. Prawo wprowadza również ograniczenie wiekowe jeżeli chodzi o jego zakup. Producenci nie mogą reklamować wyrobów, w których stężenie alkoholu przekracza już 0,5%. Pomimo tego zakazu możliwa jest jednak promocja piwa. Dodatkowo zakaz reklamowania napojów alkoholowych obowiązuje jedynie wówczas, kiedy akcja promocyjna skierowana jest do nieograniczonej liczby odbiorców.

Więcej…

   

Marketing na rynku farmaceutycznym

Rynek farmaceutycznyMarketing strategiczny w przypadku firm farmaceutycznych jest niezwykle trudnym zjawiskiem.

Więcej…

 

Edge Rank - co to jest i jak działa?

Edge Rank FacebookDla osób zajmujących się mediami społecznościowymi Edge Rank ( ER ) jest hasłem niemal elektryzującym. Nic dziwnego, w końcu algorytm decydujący o popularności postów publikowanych na Facebooku jest środowiskiem ich codziennej pracy i znajomość zasad jego działania decyduje o zawodowym być albo nie być.

Więcej…

   

Czym jest marketing? Definicje, Marketing Mix

Marketing MIX - 4PZastanawiając się i próbując znaleźć odpowiedź na pytanie, czym właściwie jest marketing, trzeba być świadomym tego, że nie istnieje uniwersalna definicja tego pojęcia. W literaturze fachowej napotykamy ich bardzo wiele.

Więcej…

 

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…