Marketing

Jak napisać dobrą informację prasową?

Informacja prasowaInformacje prasowe należą do najpopularniejszych form reklamy, korzystają z niej zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy, które dopiero zaczynają budować swoją pozycję na rynku.

Więcej…

 

Jak dobrać słowa kluczowe do reklam AdWords?

Reklamy AdWords - jak dobrać słowa kluczowe?Dobieranie słów kluczowych do reklam AdWords na początku może wydawać się skomplikowanym zdaniem, jednak już po kilku godzinach spędzonych ze słowami kluczowymi powinno być dla Ciebie intuicyjne jakie słowa kluczowe mogą być skuteczne, a jakich nie warto brać pod uwagę. Najważniejsze jest kierowanie się właściwymi założeniami od samego początku. W artykule chciałem podzielić się podstawami, które w mojej opinii powinny pomóc Ci od początku przy wyborze słów kluczowych dla Twojej przyszłej kampanii AdWords.

Więcej…

   

Badania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Badania marketingoweJedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się kolejno gromadzenie, systematyzowanie i prezentacja pozyskanych danych, w celu późniejszego ich wykorzystania w procesie podejmowania decyzji i działań marketingowych.

Więcej…

 

Remarketing, a retargeting

RemarketingNie od dziś wiadomo, że skomplikowane pojęcia nie raz definiowane są w wieloraki sposób. Czym jest remarketing, a co oznacza retargeting? Jakie są różnice pomiędzy tymi pojęciami?

Więcej…