Marketing

Promocja uzupełniającaCzym jest promocja uzupełniająca?

Promocja uzupełniająca jest jednym z ważniejszych narzędzi, z których korzysta się obecnie w ramach akcji promocyjnych. Na czym polega taka promocja i
Content marketingContent marketing - strategie

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, małe i średnie przedsiębiorstwa muszą skupić się na skutecznych strategiach content marketingowych, aby
Orientacja marketingowaOrientacje: marketingowa, produkcyjna, sprzedażowa

Ważnym aspektem w dziedzinie marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Klienci w każdym rodzaju działalności są najważniejszym elementem. To oni
MerchandisingMerchandising - co to jest? Definicja. Jak go wykorzystywać w sprzedaży?

Co to jest merchandising? Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych
Promocja firmyCele i funkcje promocji

Cele promocji w przestrzeni firmy nie stanowią autonomicznego bytu. Oznacza to, że zawsze są podporządkowane ogólnym celom przedsiębiorstwa. W związku
Marketing personalnyDefinicja i rodzaje marketingu

Prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wcale nie jest takie proste i to właśnie marketing bardzo często jest szansą na sukces. Bardzo wiele osób do fir
Marketing bezpośredniMarketing bezpośredni - definicja, narzędzia, historia

Początków marketingu bezpośredniego można doszukiwać się w XIX wieku. Początkowo był to nowatorski kanał dystrybucji zaprojektowany dla wszystkich tyc
Marketing personalnyCele i narzędzia marketingu personalnego

Na tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa wpływa wiele elementów. Są to zarówno kwestie zewnętrzne jak i wewnętrzne firmy. Do najważniejszych czynników
Zielony marketing ekologicznyMarketing ekologiczny, zielony, ekomarketing - termin, definicja

W dobie świadomego dbania o środowisko konsumenci coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na swoje codzienne decyzje. Starają się wybierać produkty prz
Potzreby klientaPotrzeby klienta

Potrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skła
Strategia marketingowaJak identyfikować klientów?

Pozyskiwanie nowych, wartościowych leadów i działania marketingowe mające na celu nawiązanie wartościowych kontaktów to podstawa efektywnie działające
Marketing politycznyMarketing polityczny

Niezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marke
Informacja prasowaJak napisać dobrą informację prasową?

Informacje prasowe należą do najpopularniejszych form reklamy, korzystają z niej zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy, które dopiero zaczynają
Badania marketingoweBadania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Jedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się
Marketing MIX - 4PCzym jest marketing? Definicje, Marketing Mix

Zastanawiając się i próbując znaleźć odpowiedź na pytanie, czym właściwie jest marketing, trzeba być świadomym tego, że nie istnieje uniwersalna defin
Public Relations i propagandaPublic Relations i propaganda - definicje, zasady działania

Public Relations przeciętnemu Polakowi kojarzy się z czymś, co kształtuje stosunki publiczne danego podmiotu z jego otoczeniem. Zastanówmy się jednak,
Konwergencja korporacyjnaKonwergencja korporacyjna

Konwergencja korporacyjna jest jedną z dwóch odmian konwergencji ekonomicznej (drugą jest konwergencja rynkowa i regulacyjna). Konwergencja korporacyj
Marketong MLMMLM czyli marketing sieciowy

MLM czyli marketing sieciowy, marketing wielopoziomowy ( Multi Level Marketing ) to sprzedaż produktów lub usług od przedstawiciela firmy bezpośrednio
promocjaPromocja - istota

Istota promocji. Zwykle konsumenci zauważają jedynie reklamę i to praktycznie wyłącznie ją utożsamiają z narzędziami promocji. Natomiast zasięg promoc