Marketing

StorydoingStorydoing zamiast storytellingu - nowy etap narracji marki

Współczesny marketing nieustannie poszukuje nowych form wyrazu, które nie tylko przyciągają uwagę odbiorców, ale budują z nimi autentyczne i trwałe re
Marketing cyfrowyMarketing cyfrowy - definicja, narzędzia, korzyści

Marketing cyfrowy, znany również jako marketing online lub internetowy, odnosi się do wykorzystania cyfrowych kanałów i technologii do promowania prod
Narzędzia promocyjneNarzędzia promocyjne - czym są? Tradycyjne i cyfrowe narzędzia promocyjne

Promocja stanowi jeden z najważniejszych elementów komunikacji między firmą a jej odbiorcami. W dynamicznie zmieniającym się środowisku rynkowym skute
Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży - definicja, rodzaje, zastosowanie

Współczesna sprzedaż, ze względu na rosnącą konkurencję, rozwój technologii i zmieniające się oczekiwania klientów, wymaga stosowania zaawansowanych,
Potzreby klientaPotrzeby klienta

Potrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skła
ReklamaReklama - definicja, rodzaje, cele, trendy

Reklama jest jednym z najstarszych i najważniejszych narzędzi komunikacji marketingowej. Współczesny świat, nasycony informacjami i produktami, sprawi
AIDA marketingModel AIDA w marketingu - etapy, przykłady

Model AIDA to klasyczny model marketingowy, który opisuje etapy, przez które przechodzi konsument od momentu zetknięcia się z produktem lub usługą do
Marketong MLMMLM czyli marketing sieciowy

MLM czyli marketing sieciowy, marketing wielopoziomowy ( Multi Level Marketing ) to sprzedaż produktów lub usług od przedstawiciela firmy bezpośrednio
Badania marketingoweBadania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Jedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się
MerchandisingMerchandising - co to jest? Definicja. Jak go wykorzystywać w sprzedaży?

Co to jest merchandising? Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych
Promocja firmyCele i funkcje promocji

Cele promocji w przestrzeni firmy nie stanowią autonomicznego bytu. Oznacza to, że zawsze są podporządkowane ogólnym celom przedsiębiorstwa. W związku
Marketing personalnyDefinicja i rodzaje marketingu

Prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wcale nie jest takie proste i to właśnie marketing bardzo często jest szansą na sukces. Bardzo wiele osób do fir
Marketing bezpośredniMarketing bezpośredni - definicja, narzędzia, historia

Początków marketingu bezpośredniego można doszukiwać się w XIX wieku. Początkowo był to nowatorski kanał dystrybucji zaprojektowany dla wszystkich tyc
Marketing personalnyCele i narzędzia marketingu personalnego

Na tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa wpływa wiele elementów. Są to zarówno kwestie zewnętrzne jak i wewnętrzne firmy. Do najważniejszych czynników
Zielony marketing ekologicznyMarketing ekologiczny, zielony, ekomarketing - termin, definicja

W dobie świadomego dbania o środowisko konsumenci coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na swoje codzienne decyzje. Starają się wybierać produkty prz
Pogram lojalnościowyProgramy lojalnościowe a budowanie lojalności klientów

Budowanie lojalności klientów w sieci stało się dziś ważnym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Programy lojalnościowe online, które oferu
Budowanie pozytywnej reputacji firmyJak zbudować reputację firmy w sieci i zarządzać recenzjami klientów?

Budowanie pozytywnej reputacji w sieci oraz skuteczne zarządzanie recenzjami klientów stały się kluczowymi elementami strategii każdej firmy, niezależ
Public Relations i propagandaPublic Relations i propaganda - definicje, zasady działania

Public Relations przeciętnemu Polakowi kojarzy się z czymś, co kształtuje stosunki publiczne danego podmiotu z jego otoczeniem. Zastanówmy się jednak,
Marketing politycznyMarketing polityczny

Niezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marke
MailingCo to jest mailing?

W marketingu e-mailowym wszystkie kolejne etapy kampanii muszą zostać przemyślane. Niezbędna jest tutaj odpowiednia strategia marketingowa.
Public RelationsCzym jest Public Relations? Definicja, cele, zadania, cechy

Podstawową zasadą udanego biznesu jest budowanie trwałych więzi ze swoimi klientami, dostawcami i dealerami. Jednak to nie wszystko. Profesjonalnie pr
Influencer marketingInfluencer marketing - czym jest i jak go wykorzystać?

Influencer marketing, czyli marketing wpływowy, bardzo szybko znalazł miejsce wśród instrumentów, które pomagają firmom zyskać rozpoznawalność i rozwi
Promocja uzupełniającaCzym jest promocja uzupełniająca?

Promocja uzupełniająca jest jednym z ważniejszych narzędzi, z których korzysta się obecnie w ramach akcji promocyjnych. Na czym polega taka promocja i
Orientacja marketingowaOrientacje: marketingowa, produkcyjna, sprzedażowa

Ważnym aspektem w dziedzinie marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Klienci w każdym rodzaju działalności są najważniejszym elementem. To oni