Marketing

Potrzeby klienta

Potzreby klientaPotrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skłaniający jednostkę do aktywności, który może pomóc w spełnieniu danej potrzeby.

Więcej…

 

Mapowanie treści w content marketingu - krok po kroku

Content marketingAby skutecznie wdrożyć strategię content marketingową, warto pochylić się nad sporządzeniem mapy treści, która odpowie na pytania "co? gdzie? jak?" w kontekście związanych z marką tekstów oraz ich dystrybucji. Zanim bowiem powstanie odpowiednia treść, która może być np. zajawką, artykułem czy e-bookiem, należy przeprowadzić szereg innych czynności, które składają się na mapowanie treści. Podpowiadamy, jak przejść krok po kroku przez cały proces i jakie są jego zalety.

Więcej…

   

Jak identyfikować klientów?

Strategia marketingowaPozyskiwanie nowych, wartościowych leadów i działania marketingowe mające na celu nawiązanie wartościowych kontaktów to podstawa efektywnie działającego biznesu. Jednym z działań, o których nie możesz zapomnieć jest identyfikacja Klientów, a konkretnie ich potrzeb, preferencji i motywacji. Bardzo istotne jest zbieranie informacji, które umożliwią Ci przewidywanie zachowań i decyzji zakupowych Klientów oraz przygotowanie ofert sprzedażowych, programów lojalnościowych, które trafią w ich aktualne potrzeby. Na decyzje zakupowe wpływa wiele czynników, musisz wiedzieć co jest głównym motywatorem, który skłoni ich do zakupu Twoich produktów.

Więcej…

 

Co to jest mailing?

MailingW marketingu e-mailowym wszystkie kolejne etapy kampanii muszą zostać przemyślane. Niezbędna jest tutaj odpowiednia strategia marketingowa.

Więcej…