Marketing

Pogram lojalnościowyProgramy lojalnościowe a budowanie lojalności klientów

Budowanie lojalności klientów w sieci stało się dziś ważnym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Programy lojalnościowe online, które oferu
Budowanie pozytywnej reputacji firmyJak zbudować reputację firmy w sieci i zarządzać recenzjami klientów?

Budowanie pozytywnej reputacji w sieci oraz skuteczne zarządzanie recenzjami klientów stały się kluczowymi elementami strategii każdej firmy, niezależ
Badanie satysfakcji klientaJak przeprowadzić badanie satysfakcji klienta?

Często zdarza się, że badanie satysfakcji klienta ograniczamy się do kilku opinii klientów i dokonujemy uogólnień na ich temat  albo te recenzje są św
Buzz marketingBuzz marketing - cechy, strategie, korzyści. Przykłady udanych kampanii buzz marketingowych

Buzz marketing to strategia marketingowa, która polega na generowaniu ekscytacji, zainteresowania i rozmów wokół produktu, usługi lub marki. Celem jes
Marketing wirusowyMarketing wirusowy - cechy, strategie, korzyści. Przykłady udanych kampanii wirusowych

Marketing wirusowy to strategia, która polega na zachęcaniu ludzi do dzielenia się treściami reklamowymi, co prowadzi do ich szybkiego i szerokiego ro
AIDA marketingModel AIDA w marketingu - etapy, przykłady

Model AIDA to klasyczny model marketingowy, który opisuje etapy, przez które przechodzi konsument od momentu zetknięcia się z produktem lub usługą do
Influencer marketingInfluencer marketing - czym jest i jak go wykorzystać?

Influencer marketing, czyli marketing wpływowy, bardzo szybko znalazł miejsce wśród instrumentów, które pomagają firmom zyskać rozpoznawalność i rozwi
Promocja uzupełniającaCzym jest promocja uzupełniająca?

Promocja uzupełniająca jest jednym z ważniejszych narzędzi, z których korzysta się obecnie w ramach akcji promocyjnych. Na czym polega taka promocja i
Content marketingStrategie content marketingu

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, małe i średnie przedsiębiorstwa muszą skupić się na skutecznych strategiach content marketingowych, aby
Orientacja marketingowaOrientacje: marketingowa, produkcyjna, sprzedażowa

Ważnym aspektem w dziedzinie marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Klienci w każdym rodzaju działalności są najważniejszym elementem. To oni
MerchandisingMerchandising - co to jest? Definicja. Jak go wykorzystywać w sprzedaży?

Co to jest merchandising? Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych
Promocja firmyCele i funkcje promocji

Cele promocji w przestrzeni firmy nie stanowią autonomicznego bytu. Oznacza to, że zawsze są podporządkowane ogólnym celom przedsiębiorstwa. W związku
Marketing personalnyDefinicja i rodzaje marketingu

Prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wcale nie jest takie proste i to właśnie marketing bardzo często jest szansą na sukces. Bardzo wiele osób do fir
Marketing bezpośredniMarketing bezpośredni - definicja, narzędzia, historia

Początków marketingu bezpośredniego można doszukiwać się w XIX wieku. Początkowo był to nowatorski kanał dystrybucji zaprojektowany dla wszystkich tyc
Zielony marketing ekologicznyMarketing ekologiczny, zielony, ekomarketing - termin, definicja

W dobie świadomego dbania o środowisko konsumenci coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na swoje codzienne decyzje. Starają się wybierać produkty prz
Potzreby klientaPotrzeby klienta

Potrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skła
Strategia marketingowaJak identyfikować klientów?

Pozyskiwanie nowych, wartościowych leadów i działania marketingowe mające na celu nawiązanie wartościowych kontaktów to podstawa efektywnie działające
Marketing politycznyMarketing polityczny

Niezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marke
Badania marketingoweBadania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Jedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się
Public Relations i propagandaPublic Relations i propaganda - definicje, zasady działania

Public Relations przeciętnemu Polakowi kojarzy się z czymś, co kształtuje stosunki publiczne danego podmiotu z jego otoczeniem. Zastanówmy się jednak,
Marketong MLMMLM czyli marketing sieciowy

MLM czyli marketing sieciowy, marketing wielopoziomowy ( Multi Level Marketing ) to sprzedaż produktów lub usług od przedstawiciela firmy bezpośrednio
promocjaPromocja - istota

Istota promocji. Zwykle konsumenci zauważają jedynie reklamę i to praktycznie wyłącznie ją utożsamiają z narzędziami promocji. Natomiast zasięg promoc