Marketing

Czym jest sampling i na jakie efekty można liczyć organizując taką akcję sprzedażową?

SamplingNie ma wątpliwości, że skuteczna promocja sprzedaży wpływa na finalne zyski firmy.

Więcej…

 

Kalendarze reklamowe czyli sposób na stylową promocję firmy

Kalendarze reklamoweW czasach automatyzacji w wielu codziennych obowiązkach wyręczają nas m.in aplikacje dostępne na każdego smartfona. Trudno dziwić się takiej sytuacji - w końcu każdy z nas jest zabiegany. Jednak pewne tradycyjne rozwiązania oferują zdecydowanie więcej niż bezosobowe programy na telefon. Jeśli zależy nam na nienachalnej i stylowej identyfikacji z własną firmą, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej funkcjonalności, kalendarze na zamówienie okażą się rozwiązaniem w dobrym guście.

Więcej…

   

Badania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Badania marketingoweJedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się kolejno gromadzenie, systematyzowanie i prezentacja pozyskanych danych, w celu późniejszego ich wykorzystania w procesie podejmowania decyzji i działań marketingowych.

Więcej…

 

Remarketing, a retargeting

RemarketingNie od dziś wiadomo, że skomplikowane pojęcia nie raz definiowane są w wieloraki sposób. Czym jest remarketing, a co oznacza retargeting? Jakie są różnice pomiędzy tymi pojęciami?

Więcej…