Marketing

Jak identyfikować klientów?

Strategia marketingowaPozyskiwanie nowych, wartościowych leadów i działania marketingowe mające na celu nawiązanie wartościowych kontaktów to podstawa efektywnie działającego biznesu. Jednym z działań, o których nie możesz zapomnieć jest identyfikacja Klientów, a konkretnie ich potrzeb, preferencji i motywacji. Bardzo istotne jest zbieranie informacji, które umożliwią Ci przewidywanie zachowań i decyzji zakupowych Klientów oraz przygotowanie ofert sprzedażowych, programów lojalnościowych, które trafią w ich aktualne potrzeby. Na decyzje zakupowe wpływa wiele czynników, musisz wiedzieć co jest głównym motywatorem, który skłoni ich do zakupu Twoich produktów.

Więcej…

 

Co to jest mailing?

MailingW marketingu e-mailowym wszystkie kolejne etapy kampanii muszą zostać przemyślane. Niezbędna jest tutaj odpowiednia strategia marketingowa.

Więcej…

   

Marketing polityczny

Marketing politycznyNiezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marketingowych stosowanych na początku w różnego rodzaju kampaniach wyborczych, które następnie objęły wszystkie działania polityczne i na dobre zagościły w tym świecie.

Więcej…

 

Jak napisać dobrą informację prasową?

Informacja prasowaInformacje prasowe należą do najpopularniejszych form reklamy, korzystają z niej zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy, które dopiero zaczynają budować swoją pozycję na rynku.

Więcej…