Marketing

Marketing ekologiczny, zielony, ekomarketing - termin, definicja

Zielony marketing ekologicznyW dobie świadomego dbania o środowisko konsumenci coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na swoje codzienne decyzje. Starają się wybierać produkty przyjazne naturze, nawet jeżeli wiąże się to z wyższą ceną. W odpowiedzi na nową sytuację i ukierunkowane na ekologię potrzeby konsumenta powstał trend zwany zielonym marketingiem. To rodzaj marketingu opartego na dbaniu o środowisko. Dlatego często nazywa się go marketingiem środowiskowym, ekomarketingiem lub marketingiem odpowiedzialnym ekologicznie.

Więcej…

 

Czym jest content marketing? Składniki, zadania, efektywność, przykłady

Content marketing

Content marketing, jako skuteczna taktyka komunikacji z rynkiem, pozytywnie odbierana przez klientów, którzy dzięki niemu otrzymują wartościowe i użyteczne treści.

Więcej…

   

Potrzeby klienta

Potzreby klientaPotrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skłaniający jednostkę do aktywności, który może pomóc w spełnieniu danej potrzeby.

Więcej…

 

Jak identyfikować klientów?

Strategia marketingowaPozyskiwanie nowych, wartościowych leadów i działania marketingowe mające na celu nawiązanie wartościowych kontaktów to podstawa efektywnie działającego biznesu. Jednym z działań, o których nie możesz zapomnieć jest identyfikacja Klientów, a konkretnie ich potrzeb, preferencji i motywacji. Bardzo istotne jest zbieranie informacji, które umożliwią Ci przewidywanie zachowań i decyzji zakupowych Klientów oraz przygotowanie ofert sprzedażowych, programów lojalnościowych, które trafią w ich aktualne potrzeby. Na decyzje zakupowe wpływa wiele czynników, musisz wiedzieć co jest głównym motywatorem, który skłoni ich do zakupu Twoich produktów.

Więcej…

   

Co to jest mailing?

MailingW marketingu e-mailowym wszystkie kolejne etapy kampanii muszą zostać przemyślane. Niezbędna jest tutaj odpowiednia strategia marketingowa.

Więcej…

 

Marketing polityczny

Marketing politycznyNiezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marketingowych stosowanych na początku w różnego rodzaju kampaniach wyborczych, które następnie objęły wszystkie działania polityczne i na dobre zagościły w tym świecie.

Więcej…