Marketing

Content marketing - właściwie o czym mowa?

Content marketingContent marketing jest stosunkowo nowym trendem jeśli weźmiemy pod uwagę wyłącznie SEO - wraz ze zmianami w algorytmach wyszukiwania Google wymusiło na autorach stron i specjalistach SEO, skupienie się na treściach zawartych w serwisach. To co dla nas jest nowością i szacuje się, że może być przyszłością pozycjonowania, funkcjonuje z dużym powodzeniem w wielu innych odnogach marketingu już od wielu lat. Samo określenie "Content marketing" oznacza nic innego jak marketing treści - czyli umiejętne przemycanie treści reklamowych w tekście, który z pozoru nie ma służyć promocji żadnego produktu, czy marki.

Więcej…

 

Remarketing, a retargeting

RemarketingNie od dziś wiadomo, że skomplikowane pojęcia nie raz definiowane są w wieloraki sposób. Czym jest remarketing, a co oznacza retargeting? Jakie są różnice pomiędzy tymi pojęciami?

Więcej…

   

Marketing na rynku farmaceutycznym

Rynek farmaceutycznyMarketing strategiczny w przypadku firm farmaceutycznych jest niezwykle trudnym zjawiskiem.

Więcej…

 

Edge Rank - co to jest i jak działa?

Edge Rank FacebookDla osób zajmujących się mediami społecznościowymi Edge Rank ( ER ) jest hasłem niemal elektryzującym. Nic dziwnego, w końcu algorytm decydujący o popularności postów publikowanych na Facebooku jest środowiskiem ich codziennej pracy i znajomość zasad jego działania decyduje o zawodowym być albo nie być.

Więcej…