Marketing

Badania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Marketing

Badania marketingoweJedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się kolejno gromadzenie, systematyzowanie i prezentacja pozyskanych danych, w celu późniejszego ich wykorzystania w procesie podejmowania decyzji i działań marketingowych.

Więcej…

 

Remarketing, a retargeting

Marketing

RemarketingNie od dziś wiadomo, że skomplikowane pojęcia nie raz definiowane są w wieloraki sposób. Czym jest remarketing, a co oznacza retargeting? Jakie są różnice pomiędzy tymi pojęciami?

Więcej…

   

Reklama alkoholu a prawo

Marketing

Reklama alkoholuReklama alkoholu jest zabroniona przez polskie prawo. Prawo wprowadza również ograniczenie wiekowe jeżeli chodzi o jego zakup. Producenci nie mogą reklamować wyrobów, w których stężenie alkoholu przekracza już 0,5%. Pomimo tego zakazu możliwa jest jednak promocja piwa. Dodatkowo zakaz reklamowania napojów alkoholowych obowiązuje jedynie wówczas, kiedy akcja promocyjna skierowana jest do nieograniczonej liczby odbiorców.

Więcej…

 

Marketing na rynku farmaceutycznym

Marketing

Rynek farmaceutycznyMarketing strategiczny w przypadku firm farmaceutycznych jest niezwykle trudnym zjawiskiem.

Więcej…