| Social Media Marketing Social Media Marketing (SMM) to strategia marketingowa polegająca na wykorzystaniu platform społecznościowych do promocji produktów, usług i budowania |
| Buzz marketing - cechy, strategie, korzyści. Przykłady udanych kampanii buzz marketingowych Buzz marketing to strategia marketingowa, która polega na generowaniu ekscytacji, zainteresowania i rozmów wokół produktu, usługi lub marki. Celem jes |
| Marketing wirusowy - cechy, strategie, korzyści. Przykłady udanych kampanii wirusowych Marketing wirusowy to strategia, która polega na zachęcaniu ludzi do dzielenia się treściami reklamowymi, co prowadzi do ich szybkiego i szerokiego ro |
| Model AIDA w marketingu - etapy, przykłady Model AIDA to klasyczny model marketingowy, który opisuje etapy, przez które przechodzi konsument od momentu zetknięcia się z produktem lub usługą do |
| Marketing cyfrowy - definicja, cele, narzędzia, korzyści Marketing cyfrowy, znany również jako marketing online lub internetowy, odnosi się do wykorzystania cyfrowych kanałów i technologii do promowania prod |
| Sponsoring jako sposób promocji firmy Promocja firmy może przebiegać na wiele rozmaitych sposobów. Są przedsiębiorstwa, dla których najważniejsza jest skuteczna kampania reklamowa, są i ta |
| Kolor w marketingu - psychologia kolorów Kolory odgrywają bardzo ważną rolę w marketingu. Używanie odpowiednich kolorów może mieć ogromny wpływ na sukces Twojej marki. Psychologia kolorów jes |
| Baza danych klientów - czym jest i jakie niesie korzyści? W dobie "Big Data" i ewolucji zamówień komercyjnych, firmy muszą poprawić swoją strategię komunikacji z klientami. Wszystko zaczyna się od wysokiej ja |
| Influencer marketing - czym jest i jak go wykorzystać? Influencer marketing, czyli marketing wpływowy, bardzo szybko znalazł miejsce wśród instrumentów, które pomagają firmom zyskać rozpoznawalność i rozwi |
| Tworzenie treści na strony internetowe - praktyki W dzisiejszym natłoku informacji, tworzenie treści o wysokiej jakości na strony internetowe, które nie tylko angażują, ale także konwertują, jest kluc |
| Czym jest promocja uzupełniająca? Promocja uzupełniająca jest jednym z ważniejszych narzędzi, z których korzysta się obecnie w ramach akcji promocyjnych. Na czym polega taka promocja i |
| Content marketing - strategie W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, małe i średnie przedsiębiorstwa muszą skupić się na skutecznych strategiach content marketingowych, aby |
| Orientacje: marketingowa, produkcyjna, sprzedażowa Ważnym aspektem w dziedzinie marketingu jest zaspokajanie potrzeb klientów. Klienci w każdym rodzaju działalności są najważniejszym elementem. To oni |
| Merchandising - co to jest? Definicja. Jak go wykorzystywać w sprzedaży? Co to jest merchandising? Merchandising z definicji to wywieranie wpływu na zachowanie klienta za pomocą odpowiedniej prezentacji sklepu i oferowanych |
| Cele i funkcje promocji Cele promocji w przestrzeni firmy nie stanowią autonomicznego bytu. Oznacza to, że zawsze są podporządkowane ogólnym celom przedsiębiorstwa. W związku |
| Definicja i rodzaje marketingu Prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wcale nie jest takie proste i to właśnie marketing bardzo często jest szansą na sukces. Bardzo wiele osób do fir |
| Marketing bezpośredni - definicja, narzędzia, historia Początków marketingu bezpośredniego można doszukiwać się w XIX wieku. Początkowo był to nowatorski kanał dystrybucji zaprojektowany dla wszystkich tyc |
| Cele i narzędzia marketingu personalnego Na tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa wpływa wiele elementów. Są to zarówno kwestie zewnętrzne jak i wewnętrzne firmy. Do najważniejszych czynników |
| Marketing ekologiczny, zielony, ekomarketing - termin, definicja W dobie świadomego dbania o środowisko konsumenci coraz częściej zaczynają zwracać uwagę na swoje codzienne decyzje. Starają się wybierać produkty prz |
| Potrzeby klienta Potrzeba to stan braku czegoś, wynikający dostrzegania różnicy między istniejącym stanem, a stanem pożądanym. Działa ona jako czynnik motywujący, skła |
| Jak identyfikować klientów? Pozyskiwanie nowych, wartościowych leadów i działania marketingowe mające na celu nawiązanie wartościowych kontaktów to podstawa efektywnie działające |
| Marketing polityczny Niezwykle trudno precyzyjnie ustalić daty praktycznego wykorzystania marketingu w polityce. Był to rodzaj stopniowej ewolucji technik oraz metod marke |
| Jak napisać dobrą informację prasową? Informacje prasowe należą do najpopularniejszych form reklamy, korzystają z niej zarówno wielkie korporacje, jak i małe firmy, które dopiero zaczynają |
| Badania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań. Jedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się |
| Czym jest marketing? Definicje, Marketing Mix Zastanawiając się i próbując znaleźć odpowiedź na pytanie, czym właściwie jest marketing, trzeba być świadomym tego, że nie istnieje uniwersalna defin |
| Public Relations i propaganda - definicje, zasady działania Public Relations przeciętnemu Polakowi kojarzy się z czymś, co kształtuje stosunki publiczne danego podmiotu z jego otoczeniem. Zastanówmy się jednak, |
| Konwergencja korporacyjna Konwergencja korporacyjna jest jedną z dwóch odmian konwergencji ekonomicznej (drugą jest konwergencja rynkowa i regulacyjna). Konwergencja korporacyj |
| MLM czyli marketing sieciowy MLM czyli marketing sieciowy, marketing wielopoziomowy ( Multi Level Marketing ) to sprzedaż produktów lub usług od przedstawiciela firmy bezpośrednio |
| Promocja - istota Istota promocji. Zwykle konsumenci zauważają jedynie reklamę i to praktycznie wyłącznie ją utożsamiają z narzędziami promocji. Natomiast zasięg promoc |