Marketing

Jak, z czym i do czego się nosi teraz SEO? Bloger o tym, co jest teraz trendy w marketingu

Znaczenie SEONa szukaniu sławy, wzbudzaniu zainteresowania i pozyskiwaniu czytelników znają się jak mało kto. Wiedzą, jakich słów użyć i w jaki sposób nawiązać kontakt z czytelnikiem. Blogerzy są w tym mistrzami. Ale jest jeden problem. Takich uzdolnionych ludzi jest mnóstwo, a internet ogromny, dlatego łatwo rozpłynąć się w nim w niebyt. Jak więc oni to robią, że od miesięcy, a niekiedy i lat, są w czołówce najpopularniejszych blogerów, a ich czytelników cały czas przybywa?

Więcej…

 

Czym NIE jest content marketing?

Content marketingPojęcie marketingu treści osiągnęło obecnie niesamowitą popularność. Wszędzie możemy usłyszeć nieco utarte już powiedzenie "content is king". Czy jednak na pewno rozumiemy, co tak naprawdę kryje się pod tym nieraz bezmyślnie powtarzanym sloganem? Poznaj najczęściej powtarzane mity na temat content marketingu.

Więcej…

   

5 błędów, które zmniejszają wiarygodność strony internetowej

Marketing internetowyJak zbudować stronę, która rodzi zaufanie zamiast sceptycyzmu i poprawia sprzedaż zamiast ją obniżać? W tym artykule zapoznasz się z najczęstszymi błędami, które mogą zaważyć na odbiorze Twojej witryny internetowej. Unikaj ich, jak ognia. W przeciwnym wypadku liczba odwiedzin na stronie, jak i poziom konwersji mogą być dramatycznie niskie.

Więcej…

 

Zalety kampanii POS - czy znasz je wszystkie?

Kampania POSMateriały POS uchodzą dziś za bardzo skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu możliwe jest dotarcie z produktem do klienta. Jeżeli jeszcze nie korzystałeś z tej metody promocji, to czas poznać jej zalety.

Więcej…

   

Growth hacking od podstaw - czyli czym jest hakowanie wzrostu

Growth hackingGrowth hacking to coraz popularniejsze określenie, lecz zdaje się, że wiele osób, które się nim posługują, nie do końca wie, co tak naprawdę oznacza. Przyjrzyjmy się temu tematowi bliżej.

Więcej…

 

Badania marketingowe - jak je efektywnie przeprowadzić?

Badania marketingoweBadania marketingowe są dobrym wyborem, jeśli chcemy uzyskać informacje o tym, co zmienić w firmie. Ich wyniki odpowiadają na pytania dotyczące naszych klientów,sposobu komunikacji z nimi, lokalizacji sklepu, promocji. O czym należy pamiętać, gdy decydujemy się na ich przeprowadzenie?

Więcej…

   

Więcej artykułów…