Marketing

Domena TV jako narzędzie marketingowe

Domeny internetoweCzy domena TV może być skutecznym narzędziem marketingowym? Właściwie wykorzystana z pewnością! Nowe domeny otwierają przedsiębiorcom drogę do kreatywnej promocji firmy. Bywa, że strategie marketingowe dla marek tworzone są właśnie w oparciu o ciekawe końcówki. Adresy tworzone w kreatywny sposób, także z wykorzystaniem domen zagranicznych. Domena narodowa Tuvalu jest doskonałym przykładem. Końcówkę .TV w promocji materiałów wideo wykorzystują największe marki i influencerzy.

Więcej…

 

Videomarketing - nowy trend w marketingu

VideomarketingPrzez lata opracowano wiele strategii marketingowych mających na celu zapoznanie potencjalnego klienta z danym produktem lub usługą. Wiadomo, że nie wszystkie odniosły spektakularny sukces, jednakże wiele spośród nich okazało się być przełomowymi. Tak jest na przykład z video marketingiem, który coraz częściej wkracza do naszej codzienności.  Nagrywanie i publikowanie interesujących filmików, które są wystarczająco długie, by zapoznać z tematem, a jednocześnie tak krótkie, by nie znudzić widza, to strzał w dziesiątkę. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób oraz korporacji decyduje się na tego typu kampanie.

Więcej…

   

Badania marketingowe - pojęcie, metody, etapy. Metodologia badań.

Badania marketingoweJedną z definicji badań marketingowych jest uporządkowany, zaplanowany według reguł zapewniających porządek i obiektywność proces, na który składa się kolejno gromadzenie, systematyzowanie i prezentacja pozyskanych danych, w celu późniejszego ich wykorzystania w procesie podejmowania decyzji i działań marketingowych.

Więcej…

 

Remarketing, a retargeting

RemarketingNie od dziś wiadomo, że skomplikowane pojęcia nie raz definiowane są w wieloraki sposób. Czym jest remarketing, a co oznacza retargeting? Jakie są różnice pomiędzy tymi pojęciami?

Więcej…