Reklama

Definicja, cele i rodzaje reklamy

Definicja reklamyReklama stanowi bazowy punkt wyjścia dla wszystkich pozostałych instrumentów promocji, dlatego że korzysta ze wszystkich mediów poprzez które dochodzi do dyfuzji danych o produkcie lub usłudze, przy czym jej forma jest jak najbardziej przyswajalna dla potencjalnego klienta i również potencjalnie najszybsza.

Więcej…

 

Cechy dobrej reklamy

cechy reklamyDoskonalenie i modyfikacja reklam powinny iść w parze z pragnieniami i oczekiwaniami konsumentów. Zastanawiając się nad cechami dobrej, przyciągającej reklamy, warto jest zwrócić uwagę na nasze najbliższe otoczenie.

Więcej…

   

Przekaz reklamowy, formy reklamy produktu, usługi

Przekaz reklamowyReklama stanowi jedno z wielu narzędzi marketingu w którym istotną rolę odgrywa skuteczność. Dlatego korzystając z tej formy promocji należy wybrać medium najszybciej docierające do odbiorców. Dzięki temu, można właściwie prezentować produkt lub usługę. Przede wszystkim należy promować jego właściwości, więc przekaz musi być odpowiednio zakodowany, tak by odbiorca znał poszczególne znaki, piktogramy czy symbole, by trafiły one do jego wrażliwości i odpowiedziały na artykułowane potrzeby.

Więcej…

 

Gadżety, które powinien mieć przedstawiciel handlowy

Przedstawiciel handlowyPrzedstawiciel handlowy jest wizytówką, każdej firmy. Powinien nie tylko wykazywać się wysoką kulturą osobistą, łatwością w nawiązywaniu kontaktów, ale powinien również otaczać się eleganckimi przedmiotami.

Więcej…

   

Siatka FCB - reklama a zaangażowanie konsumenta

siatka FCBPod tajemniczym określeniem siatka FCB kryje się prosty schemat, zgodnie z którym reklamę można podzielić na cztery typy zgodnie z zaangażowaniem odbiorcy oraz procesem "myślenie - odczuwanie”.

Więcej…