Reklama

Spraw sobie wizytówkę!

WizytówkiWizytówka - chyba najbardziej klasyczna forma reklamy - to najlepsza metoda na budowanie profesjonalnego wizerunku marki i nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami. Co powinno się na niej znaleźć? Na jakie wzory warto stawiać? Wreszcie: komu zlecić ich wykonanie? Dowiedz się, jak w prosty sposób rozbudzić zainteresowanie swoją firmą!

Więcej…

 

Jak zaprojektować dobrą ulotkę reklamową?

Ulotka reklamowaCelem ulotki reklamowej jest skuteczna promocja. By było to możliwe, ulotka musi posiadać określone cechy, co ważne jest zwłaszcza obecnie, w dobie bardzo mocno rozwiniętej konkurencji i dosłownie zalewających nas zewsząd nośników reklamowych. Jakie cechy zatem musi posiadać dobry projekt ulotki, by inwestycja w jej druk przyniosła oczekiwane korzyści?

Więcej…

   

Promocja - zadania i narzędzia

PromocjaPromocje są to działania informacyjne i propagandowe na rzecz zwiększenia stopnia znajomości produktu, marki czy firmy przez jej potencjalnych konsumentów. Podstawowym zadaniem promocji jest przekazywanie informacji i prowadzenie do określonego działania.

Realizacja tego działania polega na informowaniu oraz skłanianiu nabywcy do kupna produktu.

Więcej…

 

Reklama dźwignią handlu

Reklama w mediachReklama jest dźwignią handlu. Sukces bądź porażka firmy bardzo często zależy nie od jakości oferowanych usług, nie od lokalizacji ani nawet nie od prowadzonej branży, a właśnie od prowadzonej kampanii reklamowej.

To właśnie dlatego zdarza się, że rzetelne firmy z ciekawą ofertą upadają, a takie, które posiadają dość banalną ofertę, mają się całkiem dobrze.

Więcej…

   

Reklama internetowa - reguły i zasady

reklama w internecieInternet stworzył swój własny zbiór reguł i zasad dotyczących strategii reklamy. Poznanie ich nie musi przyczynić się do urzeczywistnienia idealnej kampanii, ale powinno pomóc przy przeprowadzaniu tej kampanii w sposób najbardziej konkurencyjny.

Istnieje kilka podstawowych reguł reklamy w sieci i dostosowania reklamy tradycyjnej do reklamy w Internecie:

1. „Jak najszybciej zadziw i porusz czytelnika”. Telewizja oddziałuje na potencjalnego klienta znacznie wolniej w porównaniu z „uzbrojoną w mysz”, ręką. Najmniejszy przejaw braku związku z tematem lub nudy może prowadzić do natychmiastowej zmiany oglądanej witryny na inną.

Więcej…

 

Cechy dobrej reklamy

cechy reklamyDoskonalenie i modyfikacja reklam powinny iść w parze z pragnieniami i oczekiwaniami konsumentów. Zastanawiając się nad cechami dobrej, przyciągającej reklamy, warto jest zwrócić uwagę na nasze najbliższe otoczenie.

Człowiek powinien być nie tylko dobrym obserwatorem innych, ale także i samego siebie. Często doskonałym pomysłem na reklamę może okazać się to, co nas przyciąga, co chcielibyśmy zobaczyć.

Więcej…