Humor w reklamie może przynieść wiele korzyści. Dlaczego? Wielu odbiorców reklam ceni sobie poczucie humoru oraz dobry dowcip. Zabawne reklamy są ciepło przyjmowane, zaś roześmiany konsument, to zadowolony konsument.
Reklama
Humor w reklamie
Wady i zalety reklamy radiowej
Obecnie reklamowymi guru są reklama telewizyjna oraz internetowa, natomiast reklamę radiową można uznać za tą trzecią lub nawet czwartą w rankingu za reklamą prasową. Dawniej, gdy Internet nie istniał, a telewizja nie była tak powszechna, każdy walczył o to, aby mieć chociaż kilka sekund reklamy w radiu.
Sztuczki i triki w reklamach
Chwyty wykorzystywane przez filmowców w spotach reklamowych są naprawdę coraz ciekawsze. Warto się im przyjrzeć. Na ten temat można by napisać niejedna pracę z psychologii, ponieważ specjaliści od reklamy nierzadko są absolwentami właśnie tego kierunku.
Czym jest reklama?
Reklama, to słowo, które pochodzi z języka łacińskiego. W tłumaczeniu na polski, oznacza ono tyle samo co wyjaśniać coś i perswadować. Innymi słowy, w każdej reklamie mamy do czynienia z wyjaśnieniem czym jest dany produkt lub usługa i perswazją skorzystania z jednego lub drugiego.
Definicja, cele i rodzaje reklamy
Reklama stanowi bazowy punkt wyjścia dla wszystkich pozostałych instrumentów promocji, dlatego że korzysta ze wszystkich mediów poprzez które dochodzi do dyfuzji danych o produkcie lub usłudze, przy czym jej forma jest jak najbardziej przyswajalna dla potencjalnego klienta i również potencjalnie najszybsza.
Cechy dobrej reklamy
Doskonalenie i modyfikacja reklam powinny iść w parze z pragnieniami i oczekiwaniami konsumentów. Zastanawiając się nad cechami dobrej, przyciągającej reklamy, warto jest zwrócić uwagę na nasze najbliższe otoczenie.