Reklama

Promocja - zadania i narzędzia

PromocjaPromocje są to działania informacyjne i propagandowe na rzecz zwiększenia stopnia znajomości produktu, marki czy firmy przez jej potencjalnych konsumentów. Podstawowym zadaniem promocji jest przekazywanie informacji i prowadzenie do określonego działania.

Realizacja tego działania polega na informowaniu oraz skłanianiu nabywcy do kupna produktu.

Więcej…

 

Reklama dźwignią handlu

Reklama w mediachReklama jest dźwignią handlu. Sukces bądź porażka firmy bardzo często zależy nie od jakości oferowanych usług, nie od lokalizacji ani nawet nie od prowadzonej branży, a właśnie od prowadzonej kampanii reklamowej.

To właśnie dlatego zdarza się, że rzetelne firmy z ciekawą ofertą upadają, a takie, które posiadają dość banalną ofertę, mają się całkiem dobrze.

Więcej…

   

Reklama internetowa - reguły i zasady

reklama w internecieInternet stworzył swój własny zbiór reguł i zasad dotyczących strategii reklamy. Poznanie ich nie musi przyczynić się do urzeczywistnienia idealnej kampanii, ale powinno pomóc przy przeprowadzaniu tej kampanii w sposób najbardziej konkurencyjny.

Istnieje kilka podstawowych reguł reklamy w sieci i dostosowania reklamy tradycyjnej do reklamy w Internecie:

1. „Jak najszybciej zadziw i porusz czytelnika”. Telewizja oddziałuje na potencjalnego klienta znacznie wolniej w porównaniu z „uzbrojoną w mysz”, ręką. Najmniejszy przejaw braku związku z tematem lub nudy może prowadzić do natychmiastowej zmiany oglądanej witryny na inną.

Więcej…

 

Cechy dobrej reklamy

cechy reklamyDoskonalenie i modyfikacja reklam powinny iść w parze z pragnieniami i oczekiwaniami konsumentów. Zastanawiając się nad cechami dobrej, przyciągającej reklamy, warto jest zwrócić uwagę na nasze najbliższe otoczenie.

Człowiek powinien być nie tylko dobrym obserwatorem innych, ale także i samego siebie. Często doskonałym pomysłem na reklamę może okazać się to, co nas przyciąga, co chcielibyśmy zobaczyć.

Więcej…

   

Skuteczny tekst reklamowy

Tekst reklamowyJak napisać skuteczny tekst reklamowy? To pytanie bardzo często zadają sobie osoby zajmujące się sprzedażą. To przecież od dobrego tekstu reklamowego zależy sukces firmy na rynku oraz zwiększenie sprzedaży.

Trzymanie się podstawowych zasad przy tworzeniu tekstów reklamowych może pomóc tym, którym zależy na skuteczności oraz zwiększeniu wyników sprzedaży.

Więcej…

 

Lokowanie produktu

Lokowanie produktuNa początku emisji znanych seriali w ostatnim czasie zaczęła pojawiać się informacja "audycja zawiera lokowanie produktu".

Czym jest lokowanie produktu i dlaczego zostało wprowadzone?

Lokowanie produktu, to nic innego jak ukryta reklama. Widz oglądający dany serial często nie zwraca uwagi na informację. Słowo lokowanie produktu oznacza w tym przypadku umieszczenie produktu w centralnym punkcie ujęcia kamery, w określonym momencie.

Więcej…