Reklama

Cechy dobrej reklamy

cechy reklamyDoskonalenie i modyfikacja reklam powinny iść w parze z pragnieniami i oczekiwaniami konsumentów. Zastanawiając się nad cechami dobrej, przyciągającej reklamy, warto jest zwrócić uwagę na nasze najbliższe otoczenie.

Więcej…

 

Reklama - definicja, funkcje, cele, istota

ReklamaReklama stanowi jedno z głównych narzędzi stosowanych przez przedsiębiorców celem dotarcia do klienta z informacją o nowym produkcie, usłudze lub marce. Podstawowe definicje określają reklamę, jako płatną formę prezentacji o charakterze nieosobistym, a także promocję pomysłów lub usług przez określonego sponsora. Podmiotami inwestującymi w reklamę są nie tylko przedsiębiorstwa, ale też instytucje, organizacje społeczne i zawodowe, które potrzebują pewnych form reklamy skierowanej do konkretnego odbiorcy.

Więcej…

   

Przekaz reklamowy, formy reklamy produktu, usługi

Przekaz reklamowyReklama stanowi jedno z wielu narzędzi marketingu w którym istotną rolę odgrywa skuteczność. Dlatego korzystając z tej formy promocji należy wybrać medium najszybciej docierające do odbiorców. Dzięki temu, można właściwie prezentować produkt lub usługę. Przede wszystkim należy promować jego właściwości, więc przekaz musi być odpowiednio zakodowany, tak by odbiorca znał poszczególne znaki, piktogramy czy symbole, by trafiły one do jego wrażliwości i odpowiedziały na artykułowane potrzeby.

Więcej…

 

Jak wypromować stoisko na targach?

Wypromowanie stoiska na targachWraz z rozwojem technologii oraz kanałów dotarcia do klienta, firmy kładą coraz większy nacisk na promocję, aby wyprzedzić konkurencję. Tak jest i w przypadku targów. Obecnie standardem jest widowiskowe stoisko, a ci którzy odstają, znikną w tłumie i zostaną zapomnieni.

Więcej…

   

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…

 

Public Relations i propaganda - definicje, zasady działania

Public Relations i propagandaPublic Relations przeciętnemu Polakowi kojarzy się z czymś, co kształtuje stosunki publiczne danego podmiotu z jego otoczeniem. Zastanówmy się jednak, czego dotyczy PR i jak to działa? Public Relations dotyczy głównie sposób wzajemnego oddziaływania jednostek, organizacji, a także innych podmiotów.

Więcej…