Marketing

Badania marketingowe - jak je efektywnie przeprowadzić?

Badania marketingoweBadania marketingowe są dobrym wyborem, jeśli chcemy uzyskać informacje o tym, co zmienić w firmie. Ich wyniki odpowiadają na pytania dotyczące naszych klientów,sposobu komunikacji z nimi, lokalizacji sklepu, promocji. O czym należy pamiętać, gdy decydujemy się na ich przeprowadzenie?

Więcej…

 

Marketing Internetowy: zadbaj o treści zanim uruchomisz SEO

Marketing internetowyWedług wytycznych Google, ruch oraz zachowanie użytkowników na stronie to jedne z podstawowych czynników, które prowadzą do zwiększenia pozycji w wyszukiwarce. Dlatego, zanim podejmiemy się pozycjonowania i linkbuildingu, powinniśmy zadbać przede wszystkim o wartościowe treści na naszej stronie internetowej.

Więcej…

   

Pozycjonowanie w sklepie

PozycjonowanieZapewne słysząc te słowa większości polakom kojarzy się to pewnie na "łapaniu" poziomu w sklepie i układaniem wszystkiego na półce w sklepie. Tworzenie sklepów internetowych interpretuje owy termin w zupełnie inny sposób, adekwatny do branży IT, w której bądź co bądź w skład wchodzi sprzedaż internetowa. Pozycjonowanie strony ze sklepem w internecie pozwala na utrzymanie się jej na kolejnych ze stron przez dłuższy czas.

Więcej…

 

Nowe miejsce w sieci dla influencerów

Nowe miejsce w sieciW sieci pojawił się nowy portal, którego celem jest promowanie aktualności i wiedzy dotyczącej influencerów i współpracy z nimi. Portal nazywa się Influencer.pl, a jego wydawcą jest platforma content marketingowa Whitepress.

Więcej…

   

Logo na odzieży firmowej

Logo firmy na odzieżyOdzież firmowa z logo spełnia rolę podwójną. Nie tylko gwarantuje Twoim pracownikom profesjonalny wygląd w czasie wykonywania obowiązków, ale też staje się reklamą firmy. Dodajmy, całkowicie bezpłatną, bo przecież nie wiąże się z koniecznością wykupienia żadnej przestrzeni reklamowej czy abonamentu.

Więcej…

 

Drastyczny wzrost popularności e-commerce - czyli co zrobić, by biznes przetrwał w sieci?

Wzrost popularności e-commerceCoraz więcej czyta się o tym, że ilość sklepów internetowych wzrasta w zaskakującym tempie. Popularność e-commerce rośnie niczym grzyby po deszczu, a to dla wielu oznacza sporą konkurencję. Jak przetrwać w branży i cieszyć się zyskiem, jednocześnie zostawiając za sobą konkurencję?

Więcej…

   

Więcej artykułów…