Sprzedaż

Sprzedaż osobista

Sprzedaż osobistaSprzedaż osobista, to rodzaj prezentacji dóbr oraz usług w trakcie konwersacji z klientami, w celu nakłonienia ich do zakupu. Sprzedaż, która przebiega podczas bezpośredniego kontaktu z klientem stanowi formę promocji zajmującą centralną pozycję w marketingu. To działalność definiowano jako ustne prezentowanie towaru podczas bezpośredniej rozmowy z grupą potencjalnych nabywców.

Więcej…

 

Czym jest sampling i na jakie efekty można liczyć organizując taką akcję sprzedażową?

SamplingNie ma wątpliwości, że skuteczna promocja sprzedaży wpływa na finalne zyski firmy.

Więcej…

   

Życie poza Allegro, czyli kanały sprzedaży internetowej

Sprzedaż internetowaMyśląc o sprzedaży internetowej w Polsce, w głowie natychmiast pojawia się hasło "Allegro". Nic dziwnego: lider polskiego rynku e-commerce pozostaje niezmienny od kilkunastu lat.

Więcej…

 

Typologia klientów - osobowości, temperamenty

Typologia klientów - typy temperamentuTypologia klientów

Pracując w sprzedaży, czy obsłudze, codziennie spotykamy się z różnymi klientami. Jedni są małomówni, inni protekcjonalni, kolejni tak na prawdę nie wiedzą co chcą nabyć.

Więcej…