Sprzedaż

Typologia klientów

Typologia klientówTypologia klientów

Pracując w sprzedaży, czy obsłudze, codziennie spotykamy się z różnymi klientami. Jedni są małomówni, inni protekcjonalni, kolejni tak na prawdę nie wiedzą co chcą nabyć.

Dlatego nie można wszystkich obsłużyć tak samo i według określonych standardów. Każdy człowiek jest inny i podobnie jest z klientem.

Więcej…

 

Sprzedaż internetowa - jej wady i zalety

Sklep internetowySprzedaż internetowa na polskim rynku z każdym rokiem nabiera rozmachu i sukcesywnie rozwija się. Ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników, choć tych pierwszych zdecydowanie przybywa coraz więcej.

Coraz częściej brakuje nam cierpliwości do zakupów w sklepie. Ponadto potrzeba na to dużo czasu. Odwiedziny w kilku sklepach w galerii niejednokrotnie kończą się na niczym poza zmarnowanym czasem. Okazuje się, że albo nie ma naszego rozmiaru, albo nie ma nic fajnego albo po prostu ceny są zbyt wysokie.

Więcej…

   

Rodzaje katalogów w sprzedaży wysyłkowej

Sprzedaż wysyłkowaRodzaje katalogów w sprzedaży wysyłkowej

Sprzedaż wysyłkowa ma jedno skuteczne narzędzie. Jest nim katalog, za pomocą którego firma może zaprezentować swym potencjalnym klientom oferowane przez siebie produkty oraz skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupu.

Czym jest katalog, z którego tak chętnie od ponad stu lat korzystają firmy zajmujące się sprzedażą wysyłkową?

Więcej…

 

Sklep internetowy PrestaShop + Allegro = skuteczna sprzedaż?

PrestaShop + AllegroWiele osób myśli, że handel w Internecie jest banalnie prosty. Z pewnością jest to duże udogodnienie dla osób, które nie mają wystarczającego kapitału, aby otworzyć sklep lub salon stacjonarny.

Niemniej jednak sprzedaż online to operacja zakrojona na szeroką skalę. Wymaga doskonałej organizacji, dokładności i sumienności w działaniu.

Więcej…

   

Pułapki związane z promocją sprzedaży

promocja sprzedaży - pułapkiPromocja sprzedaży ma ogromne znaczenie we współczesnym marketingu, wiąże się z nią jednak wiele zagrożeń.

Choć promocja zazwyczaj przyciąga uwagę klientów i sprawia, że chętniej kupują oni dany produkt, popełnione w związku z nią błędy mogą mieć poważne konsekwencje w przyszłości. Źle przeprowadzona promocja sprzedaży może przynieść wynik zupełnie inny niż zakładają organizatorzy.

Więcej…

 

Sprzedaż osobista

sprzedaż osobistaSprzedaż osobista jest najstarszą ze wszystkich formą promocji. Choć jest mniej atrakcyjna od tak powszechnej obecnie reklamy, ma duże znaczenie w handlu oraz w promocji.

Więcej…