Sprzedaż

Witryna sklepowa - wizytówka marki w punkcie sprzedaży

Witryna sklepowaWitryny sklepowe w galeriach handlowych, pasażach czy innych obiektach sprzedażowych to niezwykle potężne narzędzie, dzięki któremu możliwe jest zaprezentowanie nie tylko produktów obecnych w sklepie, ale przede wszystkim wartości i sposobu komunikacji marki.

Więcej…

 

Sprzedaż osobista

Sprzedaż osobistaSprzedaż osobista, to rodzaj prezentacji dóbr oraz usług w trakcie konwersacji z klientami, w celu nakłonienia ich do zakupu. Sprzedaż, która przebiega podczas bezpośredniego kontaktu z klientem stanowi formę promocji zajmującą centralną pozycję w marketingu. To działalność definiowano jako ustne prezentowanie towaru podczas bezpośredniej rozmowy z grupą potencjalnych nabywców.

Więcej…

   

Czym jest sampling i na jakie efekty można liczyć organizując taką akcję sprzedażową?

SamplingNie ma wątpliwości, że skuteczna promocja sprzedaży wpływa na finalne zyski firmy.

Więcej…

 

Życie poza Allegro, czyli kanały sprzedaży internetowej

Sprzedaż internetowaMyśląc o sprzedaży internetowej w Polsce, w głowie natychmiast pojawia się hasło "Allegro". Nic dziwnego: lider polskiego rynku e-commerce pozostaje niezmienny od kilkunastu lat.

Więcej…