Sprzedaż

Życie poza Allegro, czyli kanały sprzedaży internetowej

Sprzedaż internetowaMyśląc o sprzedaży internetowej w Polsce, w głowie natychmiast pojawia się hasło "Allegro". Nic dziwnego: lider polskiego rynku e-commerce pozostaje niezmienny od kilkunastu lat. Co nie oznacza wcale, że jest to jedyna słuszna droga na rozpoczęcie przygody z handlem internetowym. Sprzedawać na Allegro zacząć można co prawda łatwo, szybko i przyjemnie, ale ma to swoją cenę. Dosłownie!

Więcej…

 

Typologia klientów

Typologia klientówTypologia klientów

Pracując w sprzedaży, czy obsłudze, codziennie spotykamy się z różnymi klientami. Jedni są małomówni, inni protekcjonalni, kolejni tak na prawdę nie wiedzą co chcą nabyć.

Dlatego nie można wszystkich obsłużyć tak samo i według określonych standardów. Każdy człowiek jest inny i podobnie jest z klientem.

Więcej…

   

Sprzedaż internetowa - jej wady i zalety

Sklep internetowySprzedaż internetowa na polskim rynku z każdym rokiem nabiera rozmachu i sukcesywnie rozwija się. Ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników, choć tych pierwszych zdecydowanie przybywa coraz więcej.

Coraz częściej brakuje nam cierpliwości do zakupów w sklepie. Ponadto potrzeba na to dużo czasu. Odwiedziny w kilku sklepach w galerii niejednokrotnie kończą się na niczym poza zmarnowanym czasem. Okazuje się, że albo nie ma naszego rozmiaru, albo nie ma nic fajnego albo po prostu ceny są zbyt wysokie.

Więcej…

 

Rodzaje katalogów w sprzedaży wysyłkowej

Sprzedaż wysyłkowaRodzaje katalogów w sprzedaży wysyłkowej

Sprzedaż wysyłkowa ma jedno skuteczne narzędzie. Jest nim katalog, za pomocą którego firma może zaprezentować swym potencjalnym klientom oferowane przez siebie produkty oraz skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupu.

Czym jest katalog, z którego tak chętnie od ponad stu lat korzystają firmy zajmujące się sprzedażą wysyłkową?

Więcej…