Spraw sobie wizytówkę!

WizytówkiWizytówka - chyba najbardziej klasyczna forma reklamy - to najlepsza metoda na budowanie profesjonalnego wizerunku marki i nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami. Co powinno się na niej znaleźć? Na jakie wzory warto stawiać? Wreszcie: komu zlecić ich wykonanie? Dowiedz się, jak w prosty sposób rozbudzić zainteresowanie swoją firmą!

Dlaczego wizytówka to tak istotna sprawa?

  • stanowi ona kluczową część firmowej identyfikacji wizualnej - jest jej najmniejszym, poręcznym elementem, dzięki czemu zarówno przedstawiciele firmy, jak i klienci mogą ją mieć zawsze przy sobie,
  • pomaga wywrzeć dobre pierwsze wrażenie - przyciągnąć uwagę klienta, rozbudzić zainteresowanie i zachęcić do późniejszego kontaktu,
  • przypomina o działalności i wizerunku marki (dlatego powinna nawiązywać do oferowanych usług lub produktów),
  • zachęca do dalszego polecania firmy, a więc generuje kolejne, bezpłatne działania reklamowe.

Na co zwracać uwagę przy projektowaniu wizytówek?

  • wizytówki muszą być spójne z resztą identyfikacji wizualnej, wykorzystywać to samo logo, kolorystykę i krój pisma,
  • powinny automatycznie kojarzyć się z działalnością firmy i jak najlepiej oddawać jej charakter,
  • dobrze, żeby wizytówki były zaprojektowane z poczuciem humoru i niosły ze sobą oryginalny i pozytywny przekaz,
  • grunt, żeby koncept był czytelny i minimalistyczny - na małym formacie należy zmieścić najważniejsze informacje teleadresowe, ewentualnie jakieś zgrabne hasło,
  • choć wizytówka powinna być prosta, jednocześnie warto rozważyć mniej standardowe rozwiązania - nowe technologie druku (złocenie, tłoczenie, fosforyzacja), nietypowe kształty i materiały. Ciekawsze wzory lepiej zapadają w pamięć.

Profesjonalne wizytówki online

Tradycyjna wizytówka przyjmuje kształt jasnego, niewielkiego, papierowego prostokąta o wymiarach 90x50mm. Rozmiar karty kredytowej to poręczny format, który z łatwością zmieści się do portfela, a przy tym wystarczająco duży, żeby zawrzeć na nim dane kontaktowe.

Jak sama nazwa wskazuje, wizytówka świadczy o pewnych cechach tego, kto ją rozdaje. Ta wydrukowana na grubszym papierze w domowych warunkach może wskazywać na niski budżet albo na niedbałość. Lepiej więc powierzyć to zadanie profesjonalnej agencji, która tworzy wysokiej jakości wizytówki online i potrafi uzyskać kluczowe dla sprawy detale, na przykład wypukłe litery.

Idealnym rozwiązaniem jest zlecenie projektu zdolnemu grafikowi, a następnie druk tanich wizytówek. Im większy nakład, tym bardziej opłacalne koszty. Na ceny wpływają także podłoże i dodatkowe uszlachetnienia - tłoczenia, hot-stamping czy lakier wybiórczy UV. Jeśli chcesz, możesz także wykonać projekt samodzielnie - lepsze drukarnie zatrudniają grafików, którzy zajmują się weryfikacją ewentualnych niedociągnięć.

Pamiętaj, że własna wizytówka jest absolutnie niezbędna podczas wszelkich szkoleń, eventów i konferencji, na których można nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Komentarze



Ulotka reklamowaCelem ulotki reklamowej jest skuteczna promocja. By było to możliwe, ulo


PromocjaPromocje są to działania informacyjne i propagandowe na rzecz zwiększenia stopnia znajomości produktu, m


Reklama w mediachReklama jest dźwignią handlu. Sukces bądź porażka firmy bardzo często zależy nie


reklama w internecieInternet stworzył swój własny zbiór reguł i zasad dotyczących strategii reklamy.