Reklama

Reklama - definicja, funkcje, cele, istota

ReklamaReklama stanowi jedno z głównych narzędzi stosowanych przez przedsiębiorców celem dotarcia do klienta z informacją o nowym produkcie, usłudze lub marce. Podstawowe definicje określają reklamę, jako płatną formę prezentacji o charakterze nieosobistym, a także promocję pomysłów lub usług przez określonego sponsora. Podmiotami inwestującymi w reklamę są nie tylko przedsiębiorstwa, ale też instytucje, organizacje społeczne i zawodowe, które potrzebują pewnych form reklamy skierowanej do konkretnego odbiorcy.

Więcej…

 

Przekaz reklamowy, formy reklamy produktu, usługi

Przekaz reklamowyReklama stanowi jedno z wielu narzędzi marketingu w którym istotną rolę odgrywa skuteczność. Dlatego korzystając z tej formy promocji należy wybrać medium najszybciej docierające do odbiorców. Dzięki temu, można właściwie prezentować produkt lub usługę. Przede wszystkim należy promować jego właściwości, więc przekaz musi być odpowiednio zakodowany, tak by odbiorca znał poszczególne znaki, piktogramy czy symbole, by trafiły one do jego wrażliwości i odpowiedziały na artykułowane potrzeby.

Więcej…

   

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…

 

Jak zaprojektować dobrą ulotkę reklamową?

Ulotka reklamowaCelem ulotki reklamowej jest skuteczna promocja. By było to możliwe, ulotka musi posiadać określone cechy, co ważne jest zwłaszcza obecnie, w dobie bardzo mocno rozwiniętej konkurencji i dosłownie zalewających nas zewsząd nośników reklamowych. Jakie cechy zatem musi posiadać dobry projekt ulotki, by inwestycja w jej druk przyniosła oczekiwane korzyści?

Więcej…