Reklama

Jak dobrać słowa kluczowe do reklam AdWords?

Reklamy AdWords - jak dobrać słowa kluczowe?Dobieranie słów kluczowych do reklam AdWords na początku może wydawać się skomplikowanym zdaniem, jednak już po kilku godzinach spędzonych ze słowami kluczowymi powinno być dla Ciebie intuicyjne jakie słowa kluczowe mogą być skuteczne, a jakich nie warto brać pod uwagę. Najważniejsze jest kierowanie się właściwymi założeniami od samego początku. W artykule chciałem podzielić się podstawami, które w mojej opinii powinny pomóc Ci od początku przy wyborze słów kluczowych dla Twojej przyszłej kampanii AdWords.

Więcej…

 

Reklama alkoholu a prawo

Reklama alkoholuReklama alkoholu jest zabroniona przez polskie prawo. Prawo wprowadza również ograniczenie wiekowe jeżeli chodzi o jego zakup. Producenci nie mogą reklamować wyrobów, w których stężenie alkoholu przekracza już 0,5%. Pomimo tego zakazu możliwa jest jednak promocja piwa. Dodatkowo zakaz reklamowania napojów alkoholowych obowiązuje jedynie wówczas, kiedy akcja promocyjna skierowana jest do nieograniczonej liczby odbiorców.

Więcej…

   

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…

 

Jak zaprojektować dobrą ulotkę reklamową?

Ulotka reklamowaCelem ulotki reklamowej jest skuteczna promocja. By było to możliwe, ulotka musi posiadać określone cechy, co ważne jest zwłaszcza obecnie, w dobie bardzo mocno rozwiniętej konkurencji i dosłownie zalewających nas zewsząd nośników reklamowych. Jakie cechy zatem musi posiadać dobry projekt ulotki, by inwestycja w jej druk przyniosła oczekiwane korzyści?

Więcej…