Reklama

Druk cyfrowy i offsetowy - który z nich opłaca się bardziej?

Druk cyfrowyZastanawiasz się nad samodzielnym opublikowaniem swojej książki, ale nie umiesz zdecydować się na rodzaj druku? Być może chciałbyś wydrukować broszury dla swojej firmy, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Dobrze trafiłeś!

Więcej…

 

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…

   

Jak zaprojektować dobrą ulotkę reklamową?

Ulotka reklamowaCelem ulotki reklamowej jest skuteczna promocja. By było to możliwe, ulotka musi posiadać określone cechy, co ważne jest zwłaszcza obecnie, w dobie bardzo mocno rozwiniętej konkurencji i dosłownie zalewających nas zewsząd nośników reklamowych. Jakie cechy zatem musi posiadać dobry projekt ulotki, by inwestycja w jej druk przyniosła oczekiwane korzyści?

Więcej…

 

Reklama dźwignią handlu

Reklama w mediachReklama jest dźwignią handlu. Sukces bądź porażka firmy bardzo często zależy nie od jakości oferowanych usług, nie od lokalizacji ani nawet nie od prowadzonej branży, a właśnie od prowadzonej kampanii reklamowej.

To właśnie dlatego zdarza się, że rzetelne firmy z ciekawą ofertą upadają, a takie, które posiadają dość banalną ofertę, mają się całkiem dobrze.

Więcej…