Reklama

Bazy danych a reklama sprofilowana - czyli jak osiągnąć sukces?

Baza danychW tej chwili w zasadzie nie da się odnieść sukcesu bez dobrej reklamy. Jeśli nie wymyśli się czegoś chwytliwego, co pozwoli pozyskać nowych klientów, albo zatrzymać starych, firma nie ma zbyt dużych szans na utrzymanie się na rynku. Wszystko dlatego, że w wielu branżach działa mnóstwo niemal identycznych firm. Klienci stają się więc wybredni, a firmy muszą stale podnosić jakość swoich usług, by lepiej dostosować się do zmieniającego się środowiska.

Więcej…

 

Jak dobierać media i środki reklamy dla firmy?

Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunikatu reklamowego ma ogromne znaczenie, jednak równie istotnym zagadnieniem jest wybór tych mediów, w których ma ona zostać ostatecznie zaprezentowana. A wybór mediów nie jest wcale łatwym zadaniem, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy i pracownicy agencji reklamowych.

Więcej…

   

Jak zaprojektować dobrą ulotkę reklamową?

Ulotka reklamowaCelem ulotki reklamowej jest skuteczna promocja. By było to możliwe, ulotka musi posiadać określone cechy, co ważne jest zwłaszcza obecnie, w dobie bardzo mocno rozwiniętej konkurencji i dosłownie zalewających nas zewsząd nośników reklamowych. Jakie cechy zatem musi posiadać dobry projekt ulotki, by inwestycja w jej druk przyniosła oczekiwane korzyści?

Więcej…

 

Reklama dźwignią handlu

Reklama w mediachReklama jest dźwignią handlu. Sukces bądź porażka firmy bardzo często zależy nie od jakości oferowanych usług, nie od lokalizacji ani nawet nie od prowadzonej branży, a właśnie od prowadzonej kampanii reklamowej.

To właśnie dlatego zdarza się, że rzetelne firmy z ciekawą ofertą upadają, a takie, które posiadają dość banalną ofertę, mają się całkiem dobrze.

Więcej…