Jak, z czym i do czego się nosi teraz SEO? Bloger o tym, co jest teraz trendy w marketingu

Znaczenie SEONa szukaniu sławy, wzbudzaniu zainteresowania i pozyskiwaniu czytelników znają się jak mało kto. Wiedzą, jakich słów użyć i w jaki sposób nawiązać kontakt z czytelnikiem. Blogerzy są w tym mistrzami. Ale jest jeden problem. Takich uzdolnionych ludzi jest mnóstwo, a internet ogromny, dlatego łatwo rozpłynąć się w nim w niebyt. Jak więc oni to robią, że od miesięcy, a niekiedy i lat, są w czołówce najpopularniejszych blogerów, a ich czytelników cały czas przybywa?

Świadomość konkurencji

Po pierwsze: bloger zdaje sobie sprawę z tego, że konkurencja w internecie jest ogromna. Wystarczy chwila nieuwagi, jeden nieostrożny krok, opóźniony wpis czy po prostu krótkie wakacje - nawet weekend bez Internetu - a ktoś może zająć Twoje miejsce. Oni zdają sobie z tego sprawę i nie pozwalają na to. Jak? Trzymają się trendów. Pytacie jakich? Trendów SEO. Czym jest SEO? SEO to działanie, które pomaga utrzymać wysoką pozycję danej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu, nie traci ona czytelników - nawet podczas awarii prądu, braku Internetu przez tydzień lub "śmierci" laptopa.

Świat urządzeń mobilnych

Jednym z ważniejszych trendów panujących obecnie w SEO jest tworzenie wersji mobilnej strony internetowej. Każdy bloger musi o tym pamiętać. Dlaczego? Z kilku ważnych powodów: po pierwsze, odbiorca w dzisiejszym świecie większości rzeczy szuka, przegląda, kupuje, czyta na mobilnym urządzeniu. Nie zabiera komputera, by zamówić na przykład książkę czy pizzę, tylko sięga wtedy po komórkę. Po drugie, z tabletem czy komórką łatwiej w obecnych czasach podróżować komunikacją miejską, a nawet całej kuli ziemskiej. Urządzenia mobilne są zawsze z nami (stąd ich nazwa), zwłaszcza w trakcie nudy czy braku zajęcia - właśnie wtedy sięgamy po komórki. To dla takich momentów żyją blogerzy. Z interesującym tekstem znajdują się tam, gdzie i my, umilają podróż, zyskują kolejnego czytelnika i obie strony, zarówno czytelnik jak i bloger, są zadowolone.

Nie dla nudnych treści!

Słynny Content Marketing. To coś, w czym specjalizują się blogerzy. Wiedzą, jak zainteresować czytelnika, bo są w tym mistrzami. Ciekawym tytułem, pierwszym prowokującym zdaniem, przykuwającym uwagę zdjęciem. Wiedzą, że w dzisiejszych czasach najwięcej znaczenia mają treści nietuzinkowe, inne, nowe. Ale nie tylko - duży nacisk kładą też na to, by treść była przydatna i na tyle interesująca, aby można było ją polecić znajomym, a nawet szefowi w pracy. Dla takich tekstów Google jest bardziej wyrozumiały i.. pomaga! Umieszcza stronę wyżej w wynikach wyszukiwania. Działa to genialnie! Czytelnicy lubują się w tekstach, które dają nowy pogląd na świat, a w towarzystwie zwracają uwagę na ciekawy tekst wysokiej jakości.

Wiedzą co robią

Warto brać z nich przykład. Zwłaszcza właściciele mniejszych czy dopiero rozwijających się firm. Blogerzy znają się na rzeczy i wykonują kawał bardzo dobrej roboty. Są teraźniejszością i przyszłością Internetu, dlatego posłuchajcie i spróbujcie. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tajnikach SEO, sprawdźcie koniecznie słownik pozycjonowania. Warto!

Autor: Beata Bylińska

Komentarze



Rynek farmaceutycznyMarketing strategiczny w przypadku firm farmaceutycznych jest niezwykle t


Edge Rank FacebookDla osób zajmujących się mediami społecznościowymi Edge Rank ( ER ) jest hasłem niem


Marketing MIX - 4PZastanawiając się i próbując znaleźć odpowiedź na pytanie, czym właściwie jest marketi


Różne media dla reklamy - dobórO skuteczności reklamy decyduje wiele czynników. Sama treść komunik