Jak wybrać gadżety reklamowe na targi i konferencje?

Gadżety reklamoweWszelkiego rodzaju gadżety reklamowe doskonale wpisują się w strategię promocji marki. Klienci lubią dostawać upominki, nawet jeśli okaże się nim być zwykły notes, t-shirt czy długopis z firmowym logo. O wyborze gadżetów decyduje nie tylko budżet firmy, ale także jej wielkość oraz obrany cel. Bardzo dobrym miejscem na promocję przedsiębiorstwa są targi oraz konferencje. Jak przygotować gadżety reklamowe, aby skutecznie zapisać się w pamięci potencjalnych kontrahentów?

Upominek nawiązujący do profilu firmy

Jeśli profil przedsiębiorstwa zapętlony jest do jednej, konkretnej branży, warto skupić się na gadżetach, które będą bezpośrednio do niej nawiązywać. I tak na przykład firmy farmaceutyczne najczęściej decydują się na rozdawanie długopisów oraz notesów opatrzonych firmowym logo. Można wyjść nieco poza standardowe rozwiązania i ofiarować swoim kontrahentom prezenty o nieco wyższej wartości, takie jak pamięć USB, skórzane etui na długopisy czy zestawy piśmiennicze. Z kolei firma obracająca się w branży motoryzacyjnej może nawiązać do profilu swojej działalności, wręczając breloki, akcesoria do walizek, ładowarki samochodowe czy kamizelki odblaskowe. Sporo firm podejmuje się wykonywania personalizowanych zleceń, co pozwala dopasować ofertę upominkową do ścisłych potrzeb zamawiających.

Upominki wysokiej jakości

Nie wszyscy chcą iść w utarte schematy i wręczać długopisy czy breloki. Jeśli budżet firmy pozwala zainwestować w gadżety bardziej wartościowe, na pewno warto to zrobić. Klienci z pewnością poczują się docenieni, jeśli przy obietnicy owocnej współpracy otrzymają luksusowy zestaw świec, pióro dobrej marki czy skórzaną aktówkę. Tego typu akcesoria pozwolą ugruntować świadomość klientów o marce i sprawić, że nazwa firmy oraz jej działalność na długo pozostaną w pamięci osoby obdarowanej.

Jakie gadżety są warte inwestycji

Wysoka jakość produktu stanowi priorytet u osoby zamawiającej gadżety. Nawet jeśli jest to niezobowiązujący długopis lub brelok, warto zadbać o to, by druk na nim był wyraźny, a logo zgodne z obowiązującym. Należy zwrócić uwagę na kwestie kolorystyczne, na sposób wykonania gadżetu czy na ewentualne wykończenia. Produkt powinien być wykonany zgodnie ze zleceniem oraz według oczekiwań zamawiającego.

Po co mi gadżety reklamowe?

Poza oczywistym faktem, że gadżet jest znakomitą formą promocji marki, należy też poruszyć kilka istotnych kwestii. Gadżety są świetnym nośnikiem informacji o firmie. Logo na każdej stronie notesu czy na kubku sprawią, że nazwa firmy zostaje zapamiętana nie tylko przez osobę korzystającą z upominku, lecz również przez najbliższe otoczenie. Sam moment wręczenia prezentu na targach czy konferencji jest też znakomitą okazją do nawiązania dialogu i zapoznania kontrahenta z firmową ofertą. Warto zaakcentować komunikację z klientami poprzez wręczanie upominków. Wzmocni to nie tylko relacje na linii właściciel-kontrahent, ale wpłynie także pozytywnie na wizerunek całej firmy.

Partnerem artykułu jest https://versus-reklama.pl.

Ocena: 5.0

Komentarze