Pracownicy

Produktywność a kontrola produkcji

ProduktywnośćProduktywność jest parametrem według którego określić można jakość funkcjonowania firmy i efektywność wykorzystania zasobów. Aby móc ją ocenić konieczna jest rzetelna analiza i obserwacja procesów zachodzących w firmie. Wiedza o tym, czy potencjał firmy jest dobrze wykorzystany jest podstawą skutecznego zarządzania. Dzięki kontroli produkcji i zaobserwowaniu aspektów, które należy poprawić, zmienić lub spotęgować można znacznie podnieść produktywność zakładu i zagwarantować mu sukces.

Więcej…

 

Jak poprawić efektywność pracowników?

Szkolenia pracownikówKażdy przedsiębiorca szuka sposobu na to, by poprawić efektywność swoich pracowników. Nie trzeba jednak specjalnie kombinować - wystarczy dobre szkolenie.

Więcej…

   

Czy wynagrodzenie minimalne będzie zróżnicowane lokalnie?

Minimalne wynagrodzenieJuż wiadomo, o ile wzrośnie wynagrodzenie minimalne od 1 stycznia 2017 r. Czy doczekamy się również jego zróżnicowania lokalnego? Co o takim pomyśle sądzą specjaliści zajmujący się tematyką rynku pracy w Polsce?

Więcej…

 

Najlepsze systemy motywacyjne dla pracowników (i nie tylko!)

Motywacja pracownikówSama satysfakcja z wykonanej pracy nie wystarczy, by pracownicy dawali z siebie wszystko i angażowali się w życie firmy. Dopiero kiedy pracodawca dostrzeże ich indywidualne potrzeby i postawi na skuteczne systemy motywacyjne, ich zadowolenie i efektywność wzrosną.

Więcej…