Dla kogo studia podyplomowe z social mediów i e-marketingu?

Social mediaSocial media i e-marketing to stosunkowo nowy kierunek, który jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na specjalistów z tej dziedziny. Wszystko za sprawą zmieniających się czasów i nowej technologii, dzięki której łatwiej jest dotrzeć do większej liczby klientów. Taka sytuacja sprawiła, że coraz więcej osób chce zdobyć wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Jednak do jakich konkretnie grup skierowane są te studia?

1. Właściciele firm

Każdy przedsiębiorca powinien znać najważniejsze zasady obowiązujące w marketingu internetowym. Daje mu to nie tylko większe możliwości (związane m.in. z pozyskiwaniem nowych klientów), ale także pozwala na lepsze poznanie dostępnych narzędzi online. Z ich pomocą można wykorzystać potencjał wielu obszarów takich jak np. sprzedaż czy komunikacja z klientem. Co więcej, studia z social media i e-marketingu dostarczają wiedzy na temat tworzenia określonego wizerunku firmy. Jest to niezbędne z punktu widzenia każdego przedsiębiorcy.

2. Specjaliści ds. marketingu internetowego/social media

Zajęcia w ramach tego kierunku (dostępnego m.in. w https://www.zpsb.pl/studia-podyplomowe) rozwijają wiedzę z wielu różnych obszarów - storytellingu, SEO czy kampanii Google Ads (dawniej AdWords). Ponadto pozwalają na dogłębne poznanie technik pracy w social mediach, dzięki czemu absolwenci kierunku mogą pracować w późniejszym czasie na stanowisku specjalisty ds. mediów społecznościowych. Tak szeroka i złożona wiedza umożliwia pracę na wielu różnych szczeblach. Najlepiej, aby przyszły student był zainteresowany obszarem social mediów i całego e-marketingu. Jest to istotne, ponieważ osoba wybierająca taką ścieżkę edukacji musi być przede wszystkim otwarta, kreatywna i mieć rozwinięty zmysł analityczny. Co więcej, odpowiednie działania online’owe wymagają również obeznania z rynkiem i aktualnymi trendami.

3. Osoby zainteresowane e-commerce

Sklepy internetowe z każdym rokiem zyskują na popularności. Trudno się dziwić, skoro w sklepach online można znaleźć o wiele więcej produktów niż w stacjonarnych. Dodatkowo ich cena jest przeważnie niższa, ponieważ dystrybutorzy nie potrzebują dużych nakładów finansowych, aby wykupić miejsca pod salon czy zatrudnić do jego prowadzenia dodatkowe osoby. Dziś w internecie kupić można więc praktycznie wszystko, co sprawia, że osoby zainteresowane internetową sprzedażą muszą wiedzieć, jak działać, aby zapewnić sobie odpowiednie zyski. Studia z social media i e-marketingu wyposażają właśnie w taką wiedzę, dzięki której można skuteczniej dobierać działania nakierowane na konkretne cele.

Ocena: 5.0

Komentarze