Centrala telefoniczna VoIP - co nam daje?

Centrala telefoniczna VoIPWirtualna centrala telefoniczna korzysta z najnowocześniejszych technologii. Sporym ułatwieniem jest fakt, że by z niej korzystać nie potrzebujemy sprzętu centrali telefonicznej, instalacji linii telefonicznych czy kabli w firmie. Dzięki centrali telefonicznej VoIP możemy stworzyć biuro w dowolnym miejscu na świecie, ponieważ działa w oparciu o istniejącą już sieć.

Zalety wirtualnej centrali telefonicznej

Sporo operatorów oferuje takie centrale VoIP, które pozwalają na integrację z innymi usługami, a tym samym znacząco ułatwiają pracę w firmie. Możemy za ich pomocą np. przekierowywać połączenia przychodzące. Co więcej, mamy telefonizację biura w kilka minut. Jeśli posiadamy biura w różnych częściach kraju lub świata, możemy je połączyć w jedną sieć. Możemy utworzyć centrum obsługi telefonicznej, czyli call-center i dodatkowo na tym zarabiać! Centrala telefoniczna VoIP pozwala na podłączenie wielokanałowego numeru w dowolnym mieście na świecie. Ciekawą opcją jest również przekazywanie połączeń - zarówno wewnątrz biura, jak i poza nie. Wirtualne centrale telefoniczne pozwalają na integrację z innymi systemami (źródło: zadarma.com). Niektórzy operatorzy VoIP oferują tę usługę za darmo, dlatego warto przejrzeć dokładnie oferty zanim zdecydujemy się na konkretną.

Uruchamianie wirtualnej centrali telefonicznej

Uruchomienie wirtualnej centrali telefonicznej jest niezwykle proste. W większości przypadków wystarczy rejestracja konta i uruchomienie usługi w panelu klienta. Konfiguracja pozwala na szybkie ustawienie podstawowych funkcji.

Funkcje centrali telefonicznej VoIP

Jeśli zależy nam na posiadaniu nowoczesnej centrali telefonicznej, powinniśmy zdecydować się właśnie na tę wirtualną. Posiada ona szeroki wachlarz przydatnych funkcji. Są to m.in. menu głosowe (IVR), przechwytywanie połączeń, nagrywanie rozmów, poczta głosowa, automatyczne odbieranie faksów, automatyczna sekretarka (działająca według rozpisania lub według dzwoniących numerów), automatyczne odczytywanie przywitania, przesyłanie, transfer połączeń, warunkowe oraz bezwarunkowe przekazywanie połączeń, gotowość do podjęcia drugiego połączenia (np. w przypadku gdy nasza linia jest zajęta). Dodatkowymi udogodnieniami są np. wybór muzyki, która będzie odtwarzana w trybie oczekiwania, możliwość podłączenia alternatywnej linii, ustawienie prefiksu wyboru numeru, statystyki połączeń, a także API, która pozwala na integrację z innymi usługami.

Centrala telefoniczna VoIP jest niezbędna w każdej większej firmie. Dzięki niej biuro działa sprawnie, obniżamy koszt połączeń, a także zwiększamy prestiż firmy w oczach klientów, którzy mogą bez problemu się do nas dodzwonić. Zamiast decydować się na zakup drogiego sprzętu, warto postawić na wirtualne centrale - pozwalają na konfigurację w zaledwie kilka minut, oferują szereg innowacyjnych funkcji potrzebnych do sprawnego działania biura, a także umożliwiają integrację z innymi usługami, które wykorzystujemy w naszej firmie. Nie musimy zmieniać naszych firmowych nawyków czy zmieniać usług, to wirtualna centrala telefoniczna dopasuje się do potrzeb naszych i naszych klientów.

Komentarze



wizerunek w sieciStosunkowo nowe do niedawna media społecznościowe, od jakiegoś czasu przeżywają


Nazwa domeny internetowej a sukces w sieciGdy planujemy uruchomić stronę internetową jakiegokolwiek


Ochrona wizerunku w sieciOchrona wizerunku w Sieci to coraz trudniejsza kwestia. Z jednej strony


Domena ze znakami diakrytycznymiOd samego początku funkcjonowania globalnej sieci,