5 sposobów na rozkręcenie sprzedaży w sklepie internetowym

Rozkręcenie sprzedaży onlineSzukasz sposobów na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym? Dziś, zważywszy na bardzo konkurencyjny rynek, reklama nie jest luksusem a koniecznością. Sztuka polega na tym, by wybrać kanały i narzędzia, które dla Twojego biznesu, okażą się najbardziej skuteczne.

Oto 5 sposobów, które naszym zdaniem, pomogą rozkręcić sprzedaż w sklepie internetowym i zwiększą liczbę konwersji.

Optymalizacja witryny

Optymalizacja witryny to pierwsza i najważniejsze kwestia, która powinna być punktem wyjściowym dla działań marketingowych. Mamy tutaj na myśli zarówno optymalizację pod kątem SEO, jak i audyt użyteczności witryny. Należy sprawdzić na ile menu strony jest intuicyjne, czy podział produktów na kategorie jest właściwy i najważniejsze - czy koszyk jest czytelny i łatwy w obsłudze. Audyt powinien również uwzględniać ocenę treści oraz jakości zdjęć. Najlepiej sprawdzają się treści perswazyjne i mocno sprzedażowe, powinny zawierać przede wszystkim informacje o produkcie i jego parametrach. Audyt warto zlecić osobie, która obeznana jest w aktualnych standardach optymalizacji SEO i posiada rozległa wiedzę z zakresu User Experience. Tak sprawdzoną i przygotowaną witrynę, możesz zacząć reklamować w sieci.

Reklamuj z Google - Kampanie AdWords

Google oferuje użytkownikom, możliwość odpłatnego promowania witryny - zarówno w sieci wyszukiwania, jak i sieci reklamowej. Interesujący jest model płatności proponowany przez koncern - PCP czyli Pay Per Click - płacisz tylko wtedy, kiedy użytkownik kliknie w Twoją reklamę. Jakie formy promocji oferuje gigant z Mountain View ? Najbardziej znane - linki sponsorowane w wyszukiwarce (już klasyka), reklamę displayową (banerową) w sieci wyszukiwania, a także remarketing. Dla właścicieli sklepów internetowych, Google uruchomił możliwość promowania produktów w Google Zakupy, a także remarketing dynamiczny, który doskonale sprawdza się w cross-sellingu oraz zachęcaniu użytkowników do powrotu na stronę i dokończenia zakupów. Interesuje Cię ta forma reklamy? Ciekawy jesteś, która metoda sprawdzi się w Twoim przypadku? Odwiedź www.internetum.com - eksperci podpowiedzą, która forma reklamy, zapewni przyrost sprzedaży. Skonfigurują i poprowadzą kampanię.

Pozyskaj klientów z Facebookiem - Social media marketing

Czy wiesz, że Facebook jest nie tylko największym portalem społecznościowym, ale także doskonałym narzędziem reklamowym? Podobnie, jak w Google AdWords możesz przygotować na Facebooku kampanię remarketingową. Możesz również promować swoją stronę, poprzez reklamowanie konkretnych postów. Facebook daje możliwość bardzo precyzyjnego targetowania reklam. Pamiętaj, że jeśli decydujesz się na obecność w social media, Twoje działania i sposób komunikacji muszą być przemyślane i spójne. Musisz na bieżąco reagować i odpowiadać na zapytania i komentarze użytkowników, dlatego warto zastanowić się na zatrudnieniem specjalisty, który stale będzie monitorował działania i czuwał nad formą przekazu, a także kontrolował efektywność reklamy.

Content Marketing sprzedaje!

Interesujące artykuły, poradniki, infografika, zabawne memy czy filmiki instruktażowe - to treści, po które chętnie sięgają użytkownicy, co więcej często dzielą się nimi z innymi. Inwestując w ciekawe treści, zyskujesz potencjalnych klientów i duży naturalny zasięg publikacji. Publikując treści w znanych i poczytnych portalach, dodatkowo budujesz wizerunek eksperta i lidera branży. Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach, jakie stwarza content marketing?

Rozkręcenie sprzedaży online

Wysyłaj newslettery

Uważasz, że wysyłka newslettera to starta czasu i pieniędzy? Nic bardziej mylnego. Dobrze zaplanowany i przygotowany newsletter to kolejne zakupy w Twoim sklepie. Budując bazę odbiorców, zadbaj, by znaleźli się w niej wyłącznie użytkownicy zainteresowani Twoją ofertą (stosuj model zapisu double opt-in). Lepsza krótsza lista z wyselekcjonowanymi odbiorcami, niż rozległa baza z przypadkowymi użytkownikami. Chyba nie chcesz uchodzić za spamera? Najlepsze efekty przynoszą spersonalizowane newslettery. Istotna jest pora wysyłki, tytuł, a nawet nadawca... Jest wiele szczegółów, które sprawiają, że newsletter jest naprawdę skuteczny. Powierz przygotowanie newslettera profesjonalistom, a przekonasz się, że ta forma dotarcia do klientów jest naprawdę efektywna i niedroga.

Komentarze



Witryna oparta na MagentoW czasach, kiedy coraz więcej transakcji odbywa się za pośrednictwem środków poro


Sklep internetowy z odzieżąWirtualny rynek handlu i usług z roku na rok zyskuje na wartości. Szacu


Sklep internetowy pomysł na biznesCzy sklep internetowy jest dobrym pomysłem na biznes


Zakupy w InternecieZakupy w Internecie to dziś codzienność. Oczywiście po bułki i masło nadal chodzimy chęt