Sprzedaż

Typologia klientów

Typologia klientówTypologia klientów

Pracując w sprzedaży, czy obsłudze, codziennie spotykamy się z różnymi klientami. Jedni są małomówni, inni protekcjonalni, kolejni tak na prawdę nie wiedzą co chcą nabyć.

Dlatego nie można wszystkich obsłużyć tak samo i według określonych standardów. Każdy człowiek jest inny i podobnie jest z klientem.

Więcej…

 

Sprzedawaj opisami produktów

Opisy produktówW świecie konsumpcjonizmu kupujemy na potęgę. Zwłaszcza, kiedy komercyjny jest również Internet. Sieć oferuje nam sklepy internetowe w praktycznie każdej branży. Szukasz akcesoriów dla zwierząt? Prezentów? Butów? A może narzędzi czy szyb do samochodów? Bez względu na to, czego szukasz, to wszystko masz na wyciągnięcie ręki.

Więcej…

   

Sprzedaż internetowa - jej wady i zalety

Sklep internetowySprzedaż internetowa na polskim rynku z każdym rokiem nabiera rozmachu i sukcesywnie rozwija się. Ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników, choć tych pierwszych zdecydowanie przybywa coraz więcej.

Coraz częściej brakuje nam cierpliwości do zakupów w sklepie. Ponadto potrzeba na to dużo czasu. Odwiedziny w kilku sklepach w galerii niejednokrotnie kończą się na niczym poza zmarnowanym czasem. Okazuje się, że albo nie ma naszego rozmiaru, albo nie ma nic fajnego albo po prostu ceny są zbyt wysokie.

Więcej…

 

Rodzaje katalogów w sprzedaży wysyłkowej

Sprzedaż wysyłkowaRodzaje katalogów w sprzedaży wysyłkowej

Sprzedaż wysyłkowa ma jedno skuteczne narzędzie. Jest nim katalog, za pomocą którego firma może zaprezentować swym potencjalnym klientom oferowane przez siebie produkty oraz skutecznie zachęcić ich do dokonania zakupu.

Czym jest katalog, z którego tak chętnie od ponad stu lat korzystają firmy zajmujące się sprzedażą wysyłkową?

Więcej…

   

Strona internetowa i jej wpływ na sprzedaż

strona internetowaZakładając swój biznes warto zastanowić się jaki kanał dystrybucji będzie najbardziej opłacalny dla danego produktu lub usługi. XXI wiek daje producentom coraz więcej możliwości promocji oraz otwiera nowe kanały sprzedażowe, zatem byłoby głupstwem gdyby producenci i usługodawcy nie istnieli w sieci internetowej.

Więcej…

 

Kompetencje sprzedawcy

Sprzedawca - kompetencjeNajważniejszą częścią wachlarza kompetencji sprzedawcy jest umiejętność wczuwania się w potrzeby klienta. Jest to z jednej strony oczywiste, a tak naprawdę rzadko brane pod uwagę.

Mimo ogromnej wiedzy na temat technik perswazji, sztuki wpływu na ludzki umysł i zaawansowanych technik NLP, zaledwie niewielki ułamek dużych przedsiębiorstw korzysta z najprostszej techniki sprzedaży, jaką jest poznanie potrzeb klienta.

Więcej…