Biuro - siedziba firmy

Wyposażenie biura i placówki handlowej

Wyposażenie biuraWłaściwe wyposażenie miejsca pracy to coś więcej niż ustawienie niezbędnych sprzętów i podłączenie wszystkich urządzeń.

Stanowisko pracy, niezależnie od tego, czy chodzi o biuro czy sklep, musi być adekwatne do rodzaju wykonywanych czynności, a ponadto uwzględniać uwarunkowania psychofizyczne pracowników. Przestrzeń powinna być zagospodarowana zgodnie z zasadami ergonomii.

Więcej…

 

Gdzie zlokalizować biuro?

Lokalizacja biuraWybór odpowiedniego lokalu biurowego to ważna sprawa. Aby firma funkcjonowała jak należy musi mieć właściwą siedzibę. Oto trzy przykłady miejsc, w których można ją umieścić.

Wbrew pozorom wybór miejsca, w którym znajdzie się biuro, nie jest oczywisty.

Więcej…

   

Czy warto wynajmować biuro?

Wynajem biuraPrzed takim pytaniem często stają młodzi ludzie którzy rozpoczynają swoją przygodę z własną działalnością gospodarczą w Polsce. Odpowiedź na takie pytanie wbrew pozorom nie jest trywialne i nie zawsze jednoznaczne.

Jest parę aspektów, które trzeba przeanalizować stając przed takim pytaniem.

Więcej…

 

Bezpieczeństwo w biurze, czyli niezbędne sprzęty przeciwpożarowe

Sprzęty przeciwpożaroweZakładając własną firmę należy zadbać o maksymalne bezpieczeństwo pracowników znajdujących się w biurach, jak również pomyśleć o minimalizacji zniszczeń i strat w trakcie pożaru.

Warto zatem zaopatrzyć Twoje otoczenie w sprzęt umożliwiający szybkie ugaszenie ognia, jak również we wszelki instrukcje dotyczące zachowań w kryzysowych sytuacjach.

Więcej…